MOSAIK - small header logo
MOSAIK - theme header 01

Kommunikation til kulturgæster og internationale markeder

Foto: MOSAIK

Danske turistorganisationer og destinationsselskaber arbejder aktivt med segmentering og markedsføring over for kulturgæster og andre internationale besøgende. Herunder finder du relevante guides, rapporter og cases om emnet.

Hvor er du i udviklingsprocessen?

I Dansk Storbyturismes udviklingsprojekter arbejder vi ud fra den iterative udviklingsproces, som er designet til at skabe viden og resultater igennem en trinvis læringscyklus: Tænk, skab og test.

Indholdet på MOSAIK er kategoriseret ud fra de tre udviklingstrin:

mosaik_taenk_box

mosaik_skab

mosaik_test

Tænk: Forstå konteksten


Gå tilbage til toppen

Skab: Målret din løsningsidé


Gå tilbage til toppen

Guides og værktøjer

MOSAIK - find jeres kerneudfordring

MOSAIK - fra problem til mulighed

MOSAIK - fra strategi til indhold

MOSAIK - sådan gør vi kulturen grøn - værktøjskasse

MOSAIK - webinarer

MOSAIK - community management

MOSAIK - international presse

MOSAIK - planlæg jeres indhold på sociale medier

MOSAIK - tillidsskabende kommunikation
MOSAIK

En guide til at skabe tillid og trygge rammer hos kulturgæsten ved genåbningen af de danske museer og oplevelsessteder i 2021.

Flere ressourcer


Gå tilbage til toppen

MOSAIK - flere ressourcer
MOSAIK

Søger du mere viden, værktøjer eller inspiration, som ligger udenfor Dansk Storbyturismes ekspertise og fagligheder? Så har vi samlet en række andre platforme, der deler ud af deres viden.