brugdinby - tag langt væk

Aktuelle kampagner

Foto: Daniel Rasmussen

Se eksempler på digital markedsføring, som Wonderful Copenhagen løbende laver med henblik på at promovere hovedstaden og Greater Copenhagen.

Vi arbejder løbende med at markedsfører hovedstaden og Greater Copenhagen overfor et internationalt publikum og efter COVID-19 også over for et dansk publikum. Indsatsen er samlet i Communication-afdelingen og eksekveres løbende 365 dage om året og sker i tæt koordination med VisitDenmark og i samarbejde med en række partnere.

Markedsføringen foregår bl.a. på Facebook og Instagram og udspringer af Wonderful Copenhagens nære kendskab til destinationen og dens aktører og afspejler hovedstadens kernefortællinger.

Her ser du aktuelle eksempler på kampagner, der tager udgangspunkt i behovet for at genstarte turismen efter nedlukningen.

Eksempler på kampagner

Her er et uddrag af aktuelle kampagner fra Wonderful Copenhagens kanaler.

#BRUGDINBY - den har brug for dig
Kampagnen, BRUGDINBY –  den har brug for dig,  er igangsat i samarbejde med Copenhagen Visitor Service og hat til formål at gøre københavnerne opmærksomme på, at der er en lang række oplevelser i deres by, som venter på dem, og som nu har mere brug for de lokale kunder end nogensinde før.
Copenhagen is ready
Ny stor kampagne, der har til formål, at kickstarte mødebranchen og gøre opmærksom på, at København er et trygt sted at afholde møder og events , hvor vi tager hånd om de udfordringer, der er i forbindelse med Covid19.
Danmarkskampagne
Wonderful Copenhagen har i samarbejdet med VisitOdense, Visit Aalborg og VisitAarhus udviklet denne digitale Danmarkskampagne, der skal få danskerne til at vælge netop en storby til deres kommende sommerferie.
Nærmarkedskampagne
Wonderful Copenhagen har i samarbejde med VisitDenmark udviklet denne digitale kampagne, der skal inspirere gæster fra vores nabolande, Tyskland, Norge, Sverige og UK, til at holde sommer- og efterårsferie i København.
Kulturkampagne
Denne kampagne har fokus på at få danskerne til at gøre brug af hovedstadens kulturudbud og gøre opmærksom på de fordele regeringens sommerpakke tilbyder.