Villa Copenhagen

Bleisure-kampagne

Foto: Mellanie Gandø

Wonderful Copenhagen har udviklet bleisure-kampagnen med henblik på at inspirere kongresgæster og andre erhvervsrejsende til at benytte sig af Hovedstadens mange tilbud, blive længere eller vende tilbage som turist på et senere tidspunkt efter endt forretningsrejse.

Kampagneinformationer

  • Markeder: Et internationalt publikum.
     

  • Kampagneperiode: Start fra oktober 2022 og året ud.
     

  • Målgruppe: Optimeret mod internationale kongresgæster og erhvervsrejsende.
     

  • Platforme: Kampagnen kører på outdoor skærme i lufthavnen og bliver i højere grad vist om morgenen og eftermiddagen på grund af overvægten af erhvervsrejsende i tidsrummet.
     

  • Fortælling: Kampagens formål er at skabe en interesse for København som rejsedestination hos de mange kongresgæster og erhvervsrejsende, der besøger København i et forretnings øjemed og dermed få dem til at mixe business med pleasure.

Download materiale fra kampagnen

Bleisure-kampagnen
Daniel Rasmussen

Bleisure-kampagnen

Videoproduktioner

Bleisure-kampagnen udgør flere indsatser som led i en større kommunikationsplan, der har til formål at markedsføre København som rejsedestination til kongresgæster og erhvervsrejsende. I ovenstående link finder du kampagnematerialet, der blandt andet udgør en destinationsvideo og tre videoer i forskellige formater.

Anders Helsager Pedersen AHP

Senior Manager - Creative

ahp@woco.dk