Airlines-samarbejder

Airlines-samarbejder

Foto: Daniel Rasmussen

Wonderful Copenhagen har i samarbejde med SAS og Singapore Airlines udarbejdet forskellige airlines-kampager, der har til formål at understøtte interkonteniale flyruter til København ved at præge et rejseklart segment med kernebudskaber fra Hovedstaden.

Kampagneinformationer

LA-kampagne:

  • Markeder: US (Geografisk afgrænset til Los Angeles).
     
  • Kampagneperiode: Fra den 25. september - 31. december 2022.
     
  • Målgruppe: Personer med interesse i København som rejsedestination.
     
  • Platforme: Facebook, Instagram, Snapchat, YouTube og Display annoncering.
     
  • Fortælling: Kampagnen sætter fokus på budskaber fra København som eksempelvis gastronomi og green living, co-lab med SAS og one trip two countries fortællingen.
     

Singapore-kampagne:

  • Markeder: Singapore.
     
  • Kampagneperiode: Fra juni 2022 og kører året ud. 
     
  • Målgruppe: Mellem 25 - 60 år, interesserede i København eller konkurrerende destinationer samt har udvist intentioner om at ville rejse.
     
  • Platforme: Facebook og Instagram, Google Display og mediesamarbejder.
     
  • Fortælling: Kampagnen sætter fokus på budskaber fra København særligt inden for temaerne arkitektur, green living og gastronomi. Målgrupperne er i kampagnens levetid sendt til både VisitCopenhagens hjemmeside samt ind til den direkte bookingplatform hos Singapore Airlines.

Download materiale fra kampagerne

Airlines-samarbejder
Daniel Rasmussen

LA-kampagner

Videoproduktioner

LA-kampagnen består af 2 destinationsvideoer med fokus på gastronomi og green living i forskellige formater. Derudover er der en destinationsvideo, der går under konceptet ’One trip two countries’, som er udarbejet i samarbjede med SAS. Disse kampagner har til formål at understøtte den direkte flyrute fra Los Angeles til København overfor et rejseklart segment på de sociale medier. Download kampagnematerialet i ovenstående link.

Airlines-samarbejder
Daniel Rasmussen

Singapore-kampagner

Videoproduktioner

Singapore-kampagnen består af fire destinationsvideoer med fokus på jul, gastronomi og green living, der har til formål at understøtte den direkte flyrute fra Singapore til København overfor et rejseklart segment på de sociale medier og gennem mediesamarbejder. Download kampagnematerialet i ovenstående link.

Anders Helsager Pedersen AHP

Senior Manager - Creative

ahp@woco.dk