Gå til indhold
Københavner Kærlighed

Københavner Kærlighed 2023

Foto: Daniel Rasmussen

Wonderful Copenhagen har som følge af Covid-19 udviklet kampagnekonceptet Københavner Kærlighed, der har til formål at tiltrække danskere til København med en interesse for byens kernefortællinger.

Kampagneinformationer

  • Markeder: Danmark eksklusiv København.
     
  • Kampagneperiode: Start 2023 og kører året ud med et sæsonbaseret fokus.
     
  • Målgruppe: +25 - bred algoritmebaseret målretning.
     
  • Platforme: YouTube, Instagram, Facebook, Snapchat, outdoor og Google search ads.
     
  • Logoer: Download Københavner Kærlighed logoer her.
     
  • Fortælling: Kampagnen har til formål at promovere de forskellige sæsoner i København med et øget fokus på de mindre typiske turistattraktioner. Der arbejdes altså i højere grad med at promovere byen overfor danskere, der har en højere kendskabsgrad til byen og derved promoveres en række unikke tilbud.

Download materiale fra kampagnerne

Københavner Kærlighed
Mellanie Gandø

Københavner Kærlighed - Vinter 2023

Videoproduktion / Outdoor 1 / Outdoor 2

Download kampagnematerialet fra vinteren 2023 i ovenstående links. Kampagnen består af forskellige elementer såsom outdoor videobannere i Odense og Aalborg og en kampagnevideo, der er produceret i samarbejde med &Co, til VisitCopenhagen's sociale medier.

Ella Stenberg Winfield ESW

Junior Manager - Communication

esw@woco.dk

Mobil:+45 23 38 30 64

Get Social: