
World Capital of Architecture kampagner
Foto: Daniel Rasmussen
I 2023 er København udnævnt til UNESCO-UIA World Capital of Architecture. Wonderful Copenhagen har i den forbindelse samarbejdet med Stonefire om at udvikle forskellige kampagner under konceptet 'Copenhagen is for you...' rettet mod arkitektur og kulturinteresserede.
Kampagneinformationer
- Markeder: Sverige, Norge, Tyskland, Frankrig, Italien og UK.
- Kampagneperiode: Dele af kampagnen kører i forbindelse med Always On sporet fra den 17. januar 2023. Derudover vil der på udvalgte markeder være bursts, som ligger i april og august/september.
- Målgruppe: Arkitektur og kulturinteresserede.
- Platforme: Instagram, native annoncering, paid search, display annoncering, mediesamarbejder i Sverige, Frankrig og UK, og muligvis samarbejder med influencere i Sverige, Norge og Tyskland.
- Arkiv for aktører: Download mere materiale om 'Copenhagen is for you...' her.
- Fortælling: 'Copenhagen is for you...' er et internationalt kampagnekoncept, der kommunikerer fortællingen om en begivenhedsrig by, som altid er et besøg værd. En by, der hører til blandt verdens førende inden for bæredygtige løsninger og demokratisk arkitektur og design, og som byder på høj livskvalitet, stærk cykelkultur, spændende kulturarv og meget mere. Der kommer 7 videoer i alt. 6 af disse videoproduktioner er af danske arkitekter, som på video viser deres yndlingssteder i København. Derudover er der en overordnet video om arkitekturen i København.
Download materiale fra kampagnen

Daniel Rasmussen
The Architect's Guide to Copenhagen - Anders Lendager

Daniel Rasmussen
The Architect's Guide to Copenhagen - Sofie Lund Michaelsen

Senior Manager - Creative
Mobil: | +45 20 44 32 11 |