Lad os mødes på ny

Wonderful Copenhagen starter ny mødekampagne

16.4.2021
Foto: Wonderful Copenhagen

”Lad os mødes på ny i København”: Ny kampagne fra Wonderful Copenhagen vil sætte gang i fysiske møder i hovedstaden.

Pandemien har ramt turismen i hovedstaden særlig hårdt, ikke mindst mødebranchen. Men nu, i takt med genåbningen af samfundet, er Wonderful Copenhagen i fuld gang med en ny kampagne, der skal vise venues for møder og events samt hoteller i hovedstaden frem over for mødebookere fra hele landet og derved få gang i danske virksomheders fysiske møder i hovedstadsregionen igen.

Kampagnen – ”Lad os mødes på ny i København” – eksekveres på tværs af Wonderful Copenhagens Marketingafdeling og Convention-afdeling, der både favner møder, kongresser og events. Og kampagnen kommunikerer, at København er klar til at afholde møder igen - i trygge rammer og med nye tiltag tilpasset den nye virkelighed.

Kulminationen på kampagnen er et stort åbent hus-arrangement, hvor danske mødebookere kan få en personlig oplevelse af de enkelte mødevenues, hoteller mm. i hovedstadsregionen, hvoraf 75 virksomheder har tilmeldt sig.

”Mødemarkedet – både herhjemme og internationalt – er hårdt ramt af coronakrisen, og særligt hårdt ramt i hovedstaden. Så vi har virkelig brug for at få mødeaktiviteterne i gang igen. Vi har forberedt en lang række salgsaktiviteter, som vi er klar til at eksekvere på både det danske og internationale marked, i takt med at verden åbner,” siger Kit Lykketoft, direktør for erhvervsturisme og events i Wonderful Copenhagen, og fortsætter:

”Og på det danske marked lægger vi ud med ”Lad os mødes på ny i København”. Og det er rigtig glædeligt, at der er så stor interesse i hovedstadens mødebranche for at deltage i åbent hus-arrangementet, hvor de får mulighed for at fremvise deres produkt og skabe nye kontakter til kunderne.”

Wonderful Copenhagen kører i den forbindelse en fire ugers kampagne med indrykninger i landsdækkende og regionale medier samt en LinkedIn-kampagne. Kampagnen er målrettet beslutningstagere og mødebookere i danske virksomheder med henblik på åbent hus-arrangementet, der er planlagt til d. 17. - 21. maj i år.

Læs mere om kampagnen

Villa Copenhagen