Next House

Luksus-hostel i Meetingplace

Foto: Arp-Hansen

I hjertet af København ligger Arp-Hansen Hotel Groups nye hostel, Next House Copenhagen. Med helt nye standarder inden for sin kategori og en lang række luksusfaciliteter, udfordrer stedet den gængse opfattelse af hostel-begrebet.

Hotellet tilbyder særligt prisvenlige overnatningsmuligheder, der bl.a. henvender sig til mødedeltagere og andre erhvervsturister.

Der er sket meget for Københavns hostels i de senere år. Det er Arp-Hansen Hotel Groups Next House et godt bevis på. Stedet, der kan bryste sig af at være verdens største luksus-hostel, tilbyder flere forskellige fællesfaciliteter, man ikke normalt forbinder med et hostel. Således har det både indendørs stadion, grøn tagterrasse med 360 graders udsigt over København, lækkert fitnesscenter, biograf m.m.

Som en del af Arp-Hansen Hotel Groups er det nyåbnede hostel kommet med i Meetingplace, og i den forbindelse har hotelkædens koncerndirektør for salg & marketing Birthe Becker forklaret, at de er glade for at have endnu et hotel med i netværket:

”Vi har jo rigtig god erfaring med Meetingplace-netværket, idet vi har været medlem i over 25 år, og siden netværket blev dannet. Værdien af medlemskabet er omfattende. For så vidt angår Next House Copenhagen forventer vi også at få essentiel viden om kommende kongresser og events til København samt konkrete forespørgsler og bookinger.”

Desuden er der gode netværksmuligheder med de øvrige medlemmer, som er over 130 virksomheder inden for møde- & kongresbranchen. De faglige workshops, som Meetingplace tilbyder deltagerne, har vi også glæde af. Flere forskellige medarbejdere har deltaget igennem årene afhængigt af workshoppens tema,” fortæller hun.

Du kan læse mere om Next House Copenhagen her