DAC

Mødelokalet i fokus hos tre nye medlemmer

Foto: DAC/Peter M Madsen

Dansk Arkitektur Center (DAC), Planetarium og Tholstrup har for nylig meldt sig ind i Meetingplace-netværket. Til trods for deres meget forskellige profiler, kan alle tre byde ind med spændende venues, der sætter kunden i højsædet.

Det kan være svært at se, hvad et arkitektcenter, et science-center og en restaurantkæde har til fælles. Ikke desto mindre er de tre netop blevet medlemmer af Meetingplace. Udover nu at være en del af det samme netværk, så tilbyder de også hver især nogle rigtig spændende venues for mødeplanlæggere.

Med en placering ved Københavns Havn kan DAC tilbyde helt unikke rammer, der udover den gode udsigt også har arkitektur i højsædet. Her er plads til både store events og små møder, og derudover har deltagere fri adgang til stedets udstillinger:

"Vi byder på topmoderne møde- og konferencefaciliteter, der passer til enhver lejlighed. Vores sal har plads til alle slags arrangementer, og på toppen af Dansk Arkitektur Center har vi fem moderne møderum, hvor man kan vælge udsigt til Københavns Inderhavn eller til byens grønne spir,” fortæller Lene Mortensen, der er Salgschef hos DAC.

Den familieejede restaurantkæde Tholstrup står bag otte af Indre Bys mest populære og etablerede restauranter. Således har virksomheden bl.a. Peder Oxe og Nyhavns Færgekro i sin fold. Som en naturlig forlængelse af disse spisesteder, kan Tholstrup også tilbyde mødelokaler med plads til op til 80 deltagere.

“Tholstrups restauranter har alle solid erfaring med at afholde selskaber. Restauranterne er beliggende i indre by og kan tilsammen tilbyde en bred vifte af stemningsfulde lokaler i forskellige størrelser og udformninger. Om det er større eller mindre forsamlinger, forretningsmøder, kursus eller dagsmøde, så kan lokalerne og stemningen findes her. Alle restauranterne sætter en ære i at skræddersy hvert eneste arrangement, så det passer præcis til jeres ønsker,” fortæller Jonas Ljungmann, Head of Sales hos Tholstrup.

Endelig har Meetingplace budt velkommen til et af byens unikke vartegn, Planetarium. Science Centret har netop gennemgået en stor forvandling ved at realisere en totalrenovering af den ikoniske planetariekuppel i et eksklusivt design med specialudviklede stole, akustikpaneler i massivt valnøddetræ – og ikke mindst et teknisk set-up uden sidestykke. Planetarium, der ligger i vandkanten til Sankt Jørgens Sø, er Europas største tiltede Planetariekuppel.

“Planetarium er naturligvis et Science Center og hele Danmarks omdrejningspunkt for astronomi og rumfart, men huset kan også danne ramme for mange forskelligartede begivenheder for virksomheder og organisationer,” fortæller Mette Broksø Thygesen, adm. direktør i Planetarium.

Hos alle tre venues er fleksibilitet og den gode service i centrum.

“Vores møder afholdes altid i restauranternes selskabslokaler, og dagens frokost eller middag kan nydes enten i samme restaurant eller én af vores andre. Holder I møder hos Tholstrup, byder vi jer altid velkomne og på gensyn,” afslutter Jonas Ljungmann.

Læs mere om de tre venues her:

Danish Architecture Center

Planetarium