D'Angleterre

Hotel d’Angleterre tilbage i Meetingplace

Foto: D'Angleterre

Det verdensberømte luksushotel, D’Angleterre har meldt sig ind i Meetingplace igen. I forbindelse med indmeldingen har vi talt med deres Head of Nordic Sales, Pernille Krüeger.

Q: Kan I fortælle lidt om jeres hotel -og mødeprodukter?

”d’Angleterres faciliteter med bl.a. Michelin-restauranten Marchal, Champagnebaren Balthazar Bar og butikken MAISON er veletablerede på det lokale marked og henvender sig til både københavnere og besøgende fra hele landet.

Alle typer af arrangementer og møder er vigtige for os, og vi udvikler løbende vores egne skræddersyede events og unikke koncepter, samtidig med at vi byder velkommen til både sociale og forretningsarrangementer. d'Angleterre kan prale af byens mest blændende balsale og kan rumme op til 500 spisende gæster. Derudover er fotoshoots, firmaarrangementer og konferencer samt bryllupper, fejringer m.m. også populære. d'Angleterres mødelokaler kan tilpasses enhver begivenhed, bestyrelsesmøder, private dining, rundbordssamtaler m.fl. Alt dette er orkestreret af d'Angleterres meget professionelle og kreative teams med byens højeste serviceniveau.”

Q: Hvordan oplever I efterspørgslen for jeres produkt efter nogle hårde Covid-19 år?

”Efter pandemien har vi set en øget efterspørgsel efter avancerede rejseoplevelser. Dette inkluderer længere ophold og en større vilje til at forbedre den samlede rejseoplevelse. Vi har observeret en markant stigning i sådanne tendenser. Faktisk har vi opnået en ny position på det lokale marked, idet vi jo har holdt åben gennem hele pandemien, og de lokale gæster er begyndt at se d’Angleterre som den perfekte staycation.

En anden voksende tendens er ønsket om at få adgang til de eksklusive oplevelser, som ikke er tilgængelige for alle såsom bag kulisserne på kendte restauranter eller et besøg på et slot, der har været lukket for offentligheden i århundreder. Disse unikke oplevelser kræver et enormt højt serviceniveau og er muliggjort gennem vores personales personlige forbindelser, vilje og ønsket om at skabe det ”magiske øjeblik” over for alle vores gæster.”

Q: Hvorfor har I valgt at melde jer ind i Meetingplace-medlemmet, og hvad ser I af samarbejdsmuligheder med de andre medlemmer?

”I flere århundrede har d’Angleterre været og er fortsat Danmarks og Københavns flagskib – det er vigtigt for os at støtte og styrke diverse lokale samarbejder og initiativer, så gennem Meetingplace skaber vi et fælles stærk brand af København - ikke blot lokalt men også på det internationale marked.”

Læs mere om d'Angleterre og deres aktivitetskalender her.