BRUG DIN BY VOL. 2.0

Visit Copenhagen Partners

Foto: Daniel Rasmussen

Wonderful Copenhagen har oprettet partnergruppen, Visit Copenhagen Partners, der med deltagelse af en række centrale personer fra forskellige dele af det lokale turismeerhverv skal bidrage til markedsføringen af hovedstaden.

Visit Copenhagen Partners primære formål er at bidrage til genopretningen af Københavns turisme gennem markedsføring, der skal få potentielle rejsende til at besøge hovedstaden. 

Gruppen koordinerer indsatser og bliver blandt andet omdrejningspunkt, når der fremover iværksættes større, nye kampagner, så markedsføringen får den størst mulige effekt. Herudover vil Visit Copenhagen Partners bidrage til et løbende overblik over enkeltstående markedsføringsindsatser og udnytte de muligheder for synergier, de forskellige aktiviteter giver.

Endeligt bliver det et fokus at få flere til at markedsføre bedre, mere og sammenhængende, fx gennem fortsat udvikling og udbredelse af både eksisterende og nye værktøjer gennem partnergruppens netværk.

Visit Copenhagen Partners består p.t. af følgende faste medlemmer:

  • Birthe Becker, Arp Hansen
  • Ole Sorang, Radisson
  • Dorthe Weinkouff Barsøe, Dansk Arkitektur Center - DAC
  • Marie-Louise Dunker Nielsen, SMK
  • Tine Rubeck Trolle, Metroselskabet
  • Dorte Vibjerg, Sparta
  • René Kristensen, Royal Unibrew
  • Maria Gamrath, Pluto Group
  • Casper Puggaard, DFDS
  • Niels Erik Folmann, Tivoli
  • Janne Grønkjær Henriksen, VisitDenmark

    Visit Copenhagen Partners vil løbende tage stilling til deltagelse og på ad hoc basis invitere centrale aktører med i gruppen, herunder kommercielle aktører og Københavns Kommune. 

Deltag i kampagner

Hvis man som partner har lyst til at høre om muligheden for at deltage i kampagner kan man kontakte os.

Kristian Willemoes Madsen KWM

Head of Marketing, Digital & Creative

kwm@woco.dk