
Beyond - Markedsføring & data
Her finder du et arkiv over kampagnemateriale, toolkits, guides, billede- og videomateriale og forskellige analyser og tal med relevans for turismeaktører i Beyond.
Download materiale fra Beyond

Mediearkiv fra Beyond
Billedemateriale / Videomateriale
Download billede- og videomateriale fra Beyond i ovenstående links, som frit kan anvendes såfremt rettighederne for brugen af materialet følges. Materialet må kun anvendes i forbindelse med promovering af København og Greater Copenhagen i et turismeøjemed, og fotografen og VisitCopenhagen skal altid krediteres.

Kampagner fra Beyond
Kampagner i 2023
Tilgå Beyond kampagnematerialet fra 2023 (Materialet udkommer i foråret 2023).

Analyse af udviklingspotentialet for Kystbanestrækningen
Analyse af Kystbanestrækningen
Hent en analyse af udviklingspotentialet for Kystbanestrækningen udarbejdet i samarbejde mellem Silverlining Research & Kvistgaard+HIR. Undersøgelsen har til formål at give et mere dybdegående indblik i forskellige faktorer med relevans for den fremadrettede turismeudvikling i området såsom kendskabsgraden til Kystbaneområdet, tilfredsheden omkring transportmuligheder, mest besøgende turister og disses fortrukne besøgsmål.

Nyttige værktøjer til turismeaktører
MOSAIK / Tourism + Culture Lab / Restore Restaurants
Hent inspiration, guides og nyttige værktøjer til turismeudvikling i ovenstående links. Her kan du læse mere om MOSAIK, som er Dansk Storbyturismes fælles platform for viden og forretningsudvikling i mødet mellem kultur og turisme. Du kan også læse mere om Tourism + Culture Lab, der er et udviklingsprojekt, der arbejder med at styrke Greater Copenhagen som en attraktiv kulturdestination og Restore Restaurants, der sætter fokus på forskellige handlingsplaner indenfor restaurationsbranchen.

Head of Greater CPH & Civic Engagement
Mobil: | +45 60 82 54 09 |