Beyond - Markedsføring & data
Her finder du et arkiv over kampagnemateriale, toolkits, guides, billede- og videomateriale og forskellige analyser og tal med relevans for turismeaktører i Beyond.
Download materiale fra Beyond
Mediearkiv fra Beyond
Billedmateriale / Videomateriale
Download billed- og videomateriale fra Beyond i ovenstående links, som frit kan anvendes såfremt rettighederne for brugen af materialet følges. Materialet må kun anvendes i forbindelse med promovering af København og Greater Copenhagen i et turismeøjemed, og fotografen og VisitCopenhagen skal altid krediteres.
Brandplatform
Copenhagen North - Kernefortælling
I ovenstående link kan du tilgå den nye brandplatform for Copenhagen North. Her kan du blandt andet læse om udgangspunktet for den nye brandplatform med afsæt i et tværkommunalt samarbejde samt Copenhagen North's nye kernefortælling og brandtemaer.
Analyse af udviklingspotentialet for Kystbanestrækningen
Analyse af Kystbanestrækningen
Hent en analyse af udviklingspotentialet for Kystbanestrækningen udarbejdet i samarbejde mellem Silverlining Research & Kvistgaard+HIR. Undersøgelsen har til formål at give et mere dybdegående indblik i forskellige faktorer med relevans for den fremadrettede turismeudvikling i området såsom kendskabsgraden til Kystbaneområdet, tilfredsheden omkring transportmuligheder, mest besøgende turister og disses fortrukne besøgsmål.
Nyttige værktøjer til turismeaktører
MOSAIK / Tourism + Culture Lab / Restore Restaurants
Hent inspiration, guides og nyttige værktøjer til turismeudvikling i ovenstående links. Her kan du læse mere om MOSAIK, som er Dansk Storbyturismes fælles platform for viden og forretningsudvikling i mødet mellem kultur og turisme. Du kan også læse mere om Tourism + Culture Lab, der er et udviklingsprojekt, der arbejder med at styrke Greater Copenhagen som en attraktiv kulturdestination og Restore Restaurants, der sætter fokus på forskellige handlingsplaner indenfor restaurationsbranchen.
Head of Greater CPH & Civic Engagement