
Beyond Kampagner 2025
Foto: Jacob Lisbygd
Wonderful Copenhagen har i samarbejde med DSB, DOT og visit Nordsjælland lavet en kampagne for kystbanestrækningen, som skal biddrage til inspiration for turister.
Kampagneinformationer
- Markeder: Danmark, Sydsverige, Nordtyskland, og England.
- Kampagneperiode: efterår-vinter 2025-26.
- Målgruppe: Par og familier fra Danmark, Sydsverige, Nordtyskland og England.
- Platforme: Facebook og Instagram, samt YouTube.
- Fortælling: Kampagnen har til formål at promovere det nye Copenhagen North som område, der består af en række attraktioner i en sammenslutning af flere kommuner nord for København. Hoved-KPI'en er at inspirere besøgende til at tage på dagsture fra København til området.
Download materiale

Mark Tanggaard
Kystbanekampagne 2025
Kystbane-kampagne
Her kan du hente de seneste kampagner for kystbanestrækningen. Kampagnematerialet tilbyder inspiration til helårsturisme på den nordgående kystbane. Her er materiale i forskellige formater, henvendt til forskellige markeder.

Manager – Marketing
Mobil: