Gå til indhold
Why Not 2022

Why Not? 2022

Foto: Daniel Rasmussen

VisitCopenhagen og VisitDenmark har i samarbejde med kommercielle aktører som følge af COVID-19 og dens negative påvirkning på turismen udviklet et kampagnekoncept, der skal vise København som international hovedstad blandt udenlandske turister med interesse for byens kernefortællinger.

Kampagneinformationer

  • Markeder: Frankrig, Italien, Tyskland, Sverige, Norge, UK og USA.

  • Aktiv: Start juni 2021 og kører året ud. 

  • Målgruppe: Personer med adfærd for København som rejsedestination og interesse i Københavns kernefortællinger især gastronomi, design, green living og arkitektur.

  • Platforme: YouTube, Instagram, Facebook, digitale outlets, display annoncer, google adwords og OTA samarbejder.

  • Fortælling: Why Not? er bygget op omkring temaerne gastronomi, design og green living.

Download materiale fra kampagnerne

Why Not? 2022
VisitCopenhagen

Why Not? - Forår/sommer

UK / FR / IT / NO / SE / DE

 

 

Why Not? 2022
VisitCopenhagen

Why Not Let This Be You? - Sensommer/efterår

UK / FR / IT / NO / SE

 

Anders Helsager Pedersen AHP

Senior Manager - Brand & Creative Campaign

ahp@woco.dk

Mobil:+45 20 44 32 11

Get Social: