Nyt medlem

Nyt medlem af Meetingplace: MultiLine

Foto: Nerea Tarrero

Vi byder varmt velkommen til MultiLine - en dansk leverandør af non-food forbrugsvarer og services til HoReCa. Med over 15.000 varenumre og fokus på bæredygtighed leverer de alt fra hygiejneprodukter og emballage til rengørings- og køkkenløsninger. Vi har vi taget en snak med dem.

Q: Præsenter hvem MultiLine er og de ydelser eller produkter, I især ønsker at bringe i spil i netværket? 
MultiLine er en dansk leverandør af non-food forbrugsvarer og services - primært til HoReCa-sektoren. Vi tilbyder alt fra hygiejneprodukter, take-away-emballage og borddækningsartikler til rengøringsløsninger og diverse køkkenudstyr. Et sortiment på 15.000 varenumre og vores fleksible logistikløsning sikrer, at kunderne får de rette produkter - til tiden og tilpasset deres behov. Vi har et stort fokus på bæredygtighed, innovation, kvalitet og tæt dialog, som er grundlaget for de løsninger, der forenkler vores kundernes hverdag. Vores indgående branchekendskab gør, at vi kan tilføre reel værdi i både den daglige drift og den fremtidige forretningsudvikling.

Q: Hvad motiverede jer til at blive en del af Meetingplace, og hvad håber I at få ud af medlemskabet? 
Vi blev en del af Meetingplace for at engagere os mere aktivt i det professionelle netværk omkring Københavns møde- og oplevelsesøkonomi. Vi kender allerede en del medlemmer og ser netværket som en stærk platform for videndeling, samarbejde og inspiration. Vi håber at MultiLine kan bidrage med løsninger og erfaringer, samtidig med at vi styrker vores forståelse af branchens behov og udvikling.

Q: Hvordan ser I jeres rolle i udviklingen af hovedstadens mødeprodukt – og hvad mener I, I især kan bidrage med? 
Som leverandør til HoReCa-sektoren ser vi det som en naturlig rolle at bidrage med viden og sparring i udviklingen af branchen. Vi følger tæt med omkring ny lovgivning, både nationalt og fra EU. Det er voldsomt hvor meget information og hvor mange krav til compliance der rammer os inden for EPR, EUDR, affaldsdirektiver og vejskatter. Og vi deler gerne vores indsigter med netværkets medlemmer, om de erfaringer og det lobbyarbejde der udføres og vice versa - til fælles fordel og fremdrift. Vi arbejder pt. med at udvikle et sortiment, der understøtter virksomheder, som ønsker løsninger baseret på bæredygtige certificeringer. Vores mål er at gøre det nemt at træffe de rigtige valg og samtidig sikre, at alle relevante data er tilgængelige til brug for intern og ekstern indberetning.

Q: Er der aktuelle eller kommende projekter MultiLine arbejder på, som kan være relevante eller inspirerende for resten af netværket? 
Digitalisering og databaserede løsninger spiller en central rolle i MultiLines udvikling lige nu, og er med til at optimere hele vores værdikæde - fra bestilling til levering. Et af vores aktuelle nøgleprojekter er en fordobling af vores lagerkapacitet, hvor vi investerer i avanceret robotteknologi, som en del af vores strategiske satsning på fremtidig vækst. Det handler om at skabe mere effektive og skalerbare løsninger, som også kommer vores kunder og samarbejdspartnere til gode. Vi ser det som et vigtigt skridt mod at styrke vores konkurrencekraft i en branche i konstant udvikling. 

 

Yderligere info om MultiLine fås hos Marianne Arvedsen, Key Account Manager på mar@multiline.dk