
Nyt medlem af Meetingplace: Goodiepack
Meetingplace byder velkommen til GoodiePack - en innovativ digital platform, der gør events og konferencer mere effektive og engagerende, helt uden behov for apps. Læs hvad deres direktør og grundlægger, Lisa Dalsgaard, selv siger om virksomheden.
Q: Hvem er GoodiePack og hvilke produkter I byder ind med på mødefronten?
A: GoodiePack.com er sat i verden for at event- og konferencedeltagere slipper for at downloade apps for engangsbrug. Vores moderne digitale event- og konference-platform, gør det nemt for virksomheder og arrangører at levere skræddersyede oplevelser til deres gæster via mobiltelefonen – uden behov for apps, men med alt i ét klik.
GoodiePacks løsning indeholder alt fra invitationer, tilmelding, check-in og til ‘event-appen’, med digitale programmer, abstracts, vouchers, feedback og meget mere. Den benyttes ofte i møde- og eventbranchen til at skabe interaktive deltageroplevelser, optimere service og øge deltager-engagementet før, under og efter et event.
Q: Hvorfor har I valgt at melde jer ind i Meetingplace?
A: Vi ser Meetingplace som en stærk platform for videndeling, netværk og samarbejde med aktører i event- og konferencebranchen. Som medlem får vi mulighed for at lære relevante samarbejdspartnere at kende, og høre mere om branchens aktuelle frustrationer, så vi fortsat kan skabe innovative løsninger, der løser flere at netop disse behov.
Q: Hvor ser I oplagte muligheder for at samarbejde med andre Meetingplace-medlemmer?
A: Der er mange muligheder! Vi ser især potentiale i at samarbejde med PCOer, Eventbureauer, venues og hoteller omkring de praktiske omstændigheder ved større konferencer i byen. Her har vi mulighed for at automatisere en masse manuelle arbejdsopgaver, minimere brugen af manuel Excel-arbejde, undgå tryk og print, optimere check-in processer og levere en personlig deltageroplevelse - helt ned til customized breakout niveau.
Q: Er der nyt i pipeline fra GoodiePack eller nævneværdige trends i markedet, som I ønsker at dele med netværket?
A: Som leverandør til branchen går vi forrest, når det kommer til fremtidens tendenser i branchen. Verden som den er i dag kræver en enorm omstillingsparathed hos arrangører. Med Geo-politik, Generation Z og fokus på diagnoser er der større forventninger til en arrangør end nogensinde. Vi leverer derfor en platform, hvor vi kan flytte ændringer og ønsker over til deltageren, og således automatisere at deltageren modtager relevant personlig information baseret på de valg de har taget, eller ændret, i deres tilmelding. Det er et stort emne, og vi fortæller meget gerne mere om mulighederne her.
Yderligere info om Goodiepack fås hos Lisa Dalsgaard, Founder & CEO på lisa@goodiepack.com