Værktøjer til Produkt & Services

Find værktøjer til udviklingen af dine produkter og services og bliv klogere på hvordan du arbejder med dine kunders behov og udfordringer. Find metoder og værktøjer til at skabe kreativitet og nytænkning for din virksomhed og i dine teams.

Brugerinddragelse

Få værktøjer til hvordan du inddrager brugerne i udviklingen af produkt og services.

Kunde og Målgruppeforståelse

Få en forståelse af dine kunder for at målrette og optimere dit produkt.

Kunderejse

En kortlægning af dine kunders rejse, giver dig muligheden for at se dine produkter og services fra nye perspektiver.

Kunderejsen

Foto: Julie Panton

Kunderejsen beskriver dine kunders oplevelse fra den allertidligste overvejelse frem til de kommer hjem igen. Den omfatter således alle de kontaktpunkter du har med kunden via dit produkt. 

Produkttest

Find metoder som kan give dig indsigter i udviklingen af dit produkt ved hjælp af produkttest.

Service Blue Print

Brug værktøjet Service Blue Print til at se sammenhængen i din serviceproces.

Hackaton

Brug Hackaton-metoden til at finde kreative løsninger

Design Sprint

Få et overblik over hvad du kan bruge Design Sprint til.

Se også

Se alt