take away

Restore Restaurants - tips til takeaway

Foto: Daniel Rasmussen

Deltag i et rådgivningsforløb, der hjælper dig med at komme i gang med at sælge mad ud af huset eller hjælper dig til at optimere din eksisterende indsats med takeaway.

Takeaway er lige nu den eneste mulighed for at få indtægter. Måske mangler du at omstille til takeaway og måske sender du allerede mad ud ad døren, men ønsker sparring om, hvordan du kan optimere din kommunikation og branding og/eller dit forretningskoncept.

Det kan også tænkes, at du gerne vil indgå nye partnerskaber, men ikke helt ved, hvordan du gør det bedst. Sidst men ikke mindst er du måske i tvivl om, hvilken emballage du skal vælge, for at den er mere bæredygtig og stadig passer til din mad.

Men fortvivl ikke. Du kan nemlig nu få rådgivning i forbindelse med dit nuværende eller ønskede salg af takeaway i regi af projektet Restore Restaurants. Her kører vi skræddersyede rådgivningsforløb, hvor vi tager udgangspunkt i dit behov og udfordringer. Du bliver matchet med en erfaren rådgiver, samt 2-3 andre restauranter, der har de samme udfordringer som dig. 

Du kan deltage i alle forløb eller blot ét ud af de fem. Efter hvert afsluttet rådgivningsforløb står du tilbage med en handlingsplan, der skal sikre, at du får mest muligt ud af dit takeaway salg og står endnu stærkere, når du igen må åbne din restaurant for gæster.

Et rådgivningsforløb består af 2-3 digitale møder. Derudover vil der være nogle opgaver du skal arbejde videre med på egen hånd mellem de to digitale møder.

De 5 rådgivningsforløb

Du kan vælge et eller flere.

  1. Omstil til takeaway – sådan kommer du bedst fra start.
  2. Hvordan kan du optimere dit takeaway forretningskoncept
  3. Hvordan kan du gøre dit takeaway forretningskoncept mere bæredygtigt
  4. Hvordan kan du bedst optimere din kommunikation og markedsføring for takeaway?
  5. Hvordan indgår du bedst nye partnerskaber omkring din takeaway? 

Fordi vi tager udgangspunkt i dine behov og udfordringer, er ovenstående 5 rådgivningsforløb rammerne, som vi sammen med dig definerer det konkrete indhold til.

DEADLINE FOR ANSØGNING ER TIRSDAG D. 16.02. Kort tid efter vil rådgivningsforløbet begynde i februar.

Klik her for at ansøge om at deltage på ét eller flere rådgivningsforløb.

Det skal du leve op til

Det er et krav, at din restaurant har et dansk CVR-nummer, har base i hovedstaden og en ambition om at udvikle sig ud af krisen.

I skal dedikere min. 1 person (lønnet), som skal bruge tid på at deltage i hele forløbet. Forvent mellem 10-30 timer afhængigt af, hvor mange rådgivningforløb I indgår i. 

I skal have lyst til at dele jeres erfaringer med branchen.

Omkring Restore Restaurants

Restore Restaurants er et projekt, hvor restauranter i hovedstaden er i centrum. Gennem innovationsforløb, rådgivning og vidensdeling vil projektet Restore Restaurants hjælpe de spisesteder, der løfter hovedstadens brand, så de kommer styrket ud på den anden side af COVID19-krisen. Projektet løber til udgangen af 2022.

Projektet er støttet af Danmarks Erhvervsfremmebestyrelse og består af følgende projektpartnere: Wonderful Copenhagen, HORESTA, DRC, Food Organisation of Denmark og Københavns Kommune.

Projektets partnere

Restore Restaurants har en bred partnergruppe bag sig med deltagelse af: FOOD Organisation of DenmarkDRCHORESTAKøbenhavns Kommune og Wonderful Copenhagen.

 

Projektet er støttet af Danmarks Erhvervsfremmebestyrelse.

Mikala Kofoed Rasmussen

Senior Manager - Business Development

mik@woco.dk

Partnere Restore Restaurants

Partnere Restore Restaurants