This is Frederiksberg

Kernefortællingen om Frederiksberg

Foto: Wonderful Copenhagen

Her finder du et arkiv over This is Frederiksberg kampagnemateriale, toolkits, guides, billedmateriale og forskellige analyser og tal med relevans for erhvervsdrivende på Frederiksberg.

Wonderful Copenhagen og Frederiksberg Kommune har i samarbejde med byens erhvervsdrivende udviklet en ny brand- og kernefortælling for Frederiksberg: This is Frederiksberg.

Her på sitet kan du gå på opdagelse i den nye kernefortælling og de fire brandtemaer: Green oases of experience, Culture beads on a string, Boutiques and local heroes og Boheme food and dining. Du kan også finde inspiration og marketingværktøjer til, hvordan du bedst muligt aktiverer brandfortællingen i egen markedsføring, så vi alle kan samles om en fælles og styrket fortælling om byen.

Download materialer fra This is Frederiksberg fortællingen

This is Frederiksberg
Daniel Rasmussen

This is Frederiksberg - Kampagnevideoer

Videoer uden subs / Videoer med ENG/DA subs

I ovenstående links kan du tilgå This is Frederiksberg kampagnevideomaterialet med og uden engelske/danske undertekster, så du kan aktivere dem som led i egen markedsføring.

Kampagnevideoerne tager afsæt i de fire brandtemaer; Green oases of experience, Culture beads on a string, Boutiques and local heroes og Boheme food and dining samt en HERO- film, der går på tværs af alle fire brandtemaer.

 

This is Frederiksberg
Daniel Rasmussen

This is Frederiksberg - Billedmateriale

Billedmateriale fra Frederiksberg

Download billedmateriale fra Frederiksberg i ovenstående link, som du frit kan anvende, såfremt rettighederne for brugen af materialet følges. Materialet må kun anvendes i forbindelse med promovering af København og Greater Copenhagen i et turismeøjemed, og fotografen og Visit Copenhagen skal altid krediteres.

This is Frederiksberg
Daniel Rasmussen

This is Frederiksberg - Brand toolbox

Baggrund & Proces / Kernefortælling / Aktivering 

Her kan du læse mere omkring den nye Frederiksberg brandfortælling i ovenstående links. Brand toolboxen er inddelt i tre dele, hvor du både kan læse om baggrunden og processen for udviklingen af Frederiksbergs nye brandfortælling samt Frederiksbergs nye brandtemaer og kernefortællinger. Derudover kan du finde inspiration og marketingværktøjer til, hvordan du bedst muligt aktiverer brandfortællingen i egen markedsføring. 

This is Frederiksberg
Daniel Rasmussen

This is Frederiksberg - Artikler

1. ENG/DK / 2. ENG/DK / 3. ENG/DK / 4. ENG/DK / 5. ENG/DK

Hvis du er interesseret i, hvordan du kan aktivere den nye kernefortælling om Frederiksberg i form af artikler, så kan du downloade inspiration i ovenstående links. Her finder du artikler på henholdsvis engelsk og dansk, der tager afsæt i de fire brandtemaer og generelle oplevelser på Frederiksberg.

1. Green oases of experience, 2. Culture beads on a string, 3. Boutiques and local heroes, 4. Boheme food and dining samt 5. Places to go in Frederiksberg.

Adam Engel AEN

Head of Greater CPH & Civic Engagement

aen@woco.dk