Gå til indhold
Helsingør/Helsingborg-kampagnen

Helsingør/Helsingborg-kampagnen

Foto: Daniel Rasmussen

Helsingør og Helsingborg kommuner har i et samarbejde på tværs af Sundet udviklet en destinationsvideo, der skal kunne anvendes til markedsføringen af Två Länder – En destination. Den skal medvirke til at øge antallet af rejsende over Øresundet fra Sydsverige og Region Hovedstaden.

Kampagneinformationer

  • Markeder: Danmark og Sverige.
     
  • Aktiv: September til oktober.
     
  • Målgruppe: +25 og interesserede i kultur, gastronomi, historie og natur.
     
  • Platforme: YouTube, Facebook og Instagram.
     
  • Fortælling: Helsingør/Helsingborg-kampagnen er bygget op om et fokus på fælles promovering af de 2 kystbyer. Formålet er at sikre et bredere udbud af tilbud samt sikre en større tiltrækningskraft ved at slå markedsføringen af byerne sammen i denne fælles kampagne.

Download materiale fra kampagnen

Helsingør/Helsingborg-kampagnen
VisitCopenhagen

Helsingør/Helsingborg - DK

10 sek / 30 sek / 57 sek

Helsingør/Helsingborg-kampagnen består af en destinationsvideo, der har til formål at markedsføre Øresundsregionen. For at kampagnen kan anvendes bredest muligt i både Danmark, Sverige og udlandet samt integreres af partnere og erhvervet er materialet blevet udviklet i forskellige sprog, formater og længder. Her finder du kampagnematerialet på dansk med og uden undertekster i de ovenstående links.

Helsingør/Helsingborg-kampagnen
VisitCopenhagen

Helsingør/Helsingborg - SE

10 sek / 30 sek / 57 sek

Helsingør/Helsingborg-kampagnen består af en destinationsvideo, der har til formål at markedsføre Øresundsregionen. For at kampagnen kan anvendes bredest muligt i både Danmark, Sverige og udlandet samt integreres af partnere og erhvervet er materialet blevet udviklet i forskellige sprog, formater og længder. Her finder du kampagnematerialet på svensk med og uden undertekster i de ovenstående links.

Helsingør/Helsingborg-kampagnen
VisitCopenhagen

Helsingør/Helsingborg - UK

10 sek / 30 sek / 57 sek

Helsingør/Helsingborg-kampagnen består af en destinationsvideo, der har til formål at markedsføre Øresundsregionen. For at kampagnen kan anvendes bredest muligt i både Danmark, Sverige og udlandet samt integreres af partnere og erhvervet er materialet blevet udviklet i forskellige sprog, formater og længder. Her finder du kampagnematerialet på engelsk med og uden undertekster i de ovenstående links.

Anders Helsager Pedersen AHP

Senior Manager - Brand & Creative Campaign

ahp@woco.dk

Mobil:+45 20 44 32 11

Get Social: