Inner habour bridge and the The Royal Danish Playhouse

Kickstart toolkit

Foto: Terry Mclaughlin

Få materiale og inspiration til digital markedsføring, der kan kickstarte din forretning efter coronanedlukningen. Gå på opdagelse i værktøjskassen eller søg viden og data om, hvordan branchen bedst navigerer under og efter nedlukningen.

På siden findes også en række brugbare værktøjer, relevante data og fremtidsforudsigelser samt artikler til inspiration for alle i det danske turismeerhverv. Vi har samlet materiale fra aktuelle kampagner, så du nemt selv kan komme i gang. Find gode råd til influencersamarbejder, SoMe, pressemeddelser m.m. Du kan også finde masser af billeder på vores mediacenter, som du frit kan benytte i din markedsføring af København.

Materiale fra aktuelle kampagner

Kampagne til mødemarkedet - Copenhagen is ready

Denne kampagne er rettet mod nærmarkedet og har til formål at kickstarte mødebranchen. Se og download filmen.

Københavnerkampagne - #Brugdinby

Denne kampagne har til formål at inspirere københavnerne til at bruge byen og støtte de lokale erhverv og kulturinstitutioner. Se og download filmen her.

Danmarkskampagne

Den digitale kampagne skal inspirere danske gæster til at besøge København. Se film og download materiale

Webinar om kulturgæstens behov

Tilmeld dig webinar her

Foto: Wonderful Copenhagen

Viden og værktøjer

Udvalgte guides og tips

Find gode råd til influencersamarbejder, SoMe, pressemeddelser m.m. Vi har udvalgt en række artikler til inspiration.

Viden om turismen post-corona

Analyser og viden, der sætter fokus på hvilke ændringer COVID19 vil medføre, og hvordan vi som branche navigerer i denne nye virkelighed.

Tryghed i oplevelsen

I dette webinar deler sikkerhedschef for Roskilde Festival, Morten Therkildsen sine erfaringer og Statens Naturhistoriske Museum, Rosenborg Slot og Odense Teater giver indblik i deres forskellige tiltag for at skabe tryghed i oplevelsen.

Foto: Daniel Rasmussen

Relateret indhold

Wonderful Copenhagen til københavnerne: Tag på efterårsferie i din egen by

Ud over at have kampagnefokus på hele Danmark og de tilgængelige nærmarkeder, sætter Wonderful Copenhagen, i tæt sparring med turismeerhvervet, gang i en ny kampagne, der skal inspirere københavnerne til at gå ud og bruge deres by her i efteråret.

Nyt strategiværktøj for turismebranchen i hovedstaden

Med afsæt i fire potentielle scenarier for hvordan turismen kan udvikle sig efter COVID-19, har Wonderful Copenhagen skabt et værktøj til strategiarbejde for byens mange partnere.

Kickstart Kulturturismen

Kulturen er en af de væsentligste grunde til, at vi kan tiltrække gæster til vores storbyer. Derfor sætter initiativet Kickstart Kulturturismen kulturen i centrum for en kickstart af storbyturismen i Danmark ifm. COVID-19-pandemien.