Ifølge Henriette Rask var deres held, at Pintrip blev en del af TourismX.
”TourismX har spillet en stor rolle i udviklingen af vores produkt. Vi fik sparring og rådgivning på elementer i vores produkt, som vi ikke selv var opmærksomme på. Det har trukket os i en anden retning og skabt nogle muligheder, som vi ellers ville være gået glip af,” siger hun og tilføjer:
”Vores oprindelige idé var at sælge en guidebog med gratis overnatninger rundt om i landet for autocampere. Men vi fik ret hurtigt rådet, at vi i stedet burde sælge vores produkt, guidebogen, på de oplevelser autocampisterne kan få hos vores værter. Derved kunne vi tiltrække de rigtige gæster – dem der vil fællesskabet og ikke blot er på udkik efter en gratis overnatning. Det kunne vi ikke selv se i begyndelsen, og vi fik et helt andet indblik i mulighederne i vores idé,” siger Henriette Rask.
I forlængelse af rådet om at fokusere på oplevelser, blev Henriette og hendes mand opfordret til at skabe et såkaldt community, et fællesskab, hvor autocampister kan dele deres oplevelser og give hinanden gode tips og fif for at få en bedre tur rundt i Danmark.