delegates walking

Lad os mødes på ny i København TOOLKIT

Foto: Martin Heiberg

ÅBENT HUS den 8. - 12. februar 2021

Wonderful Copenhagen starter en ny kampagne rettet mod det danske mødemarked. ’Lad os mødes på ny i København’ er budskabet for kampagnen, der skal kommunikere at København er klar til at afholde møder i trygge rammer med nye tiltag tilpasset den nye virkelighed. Kampagnen vil kulminere i en ÅBENT HUS uge, hvorfor vi vil invitere og opfordre alle hoteller og mødesteder i byen, til at åbne dørene op og invitere indenfor til en inspirationsrig rundvisning for mødebookere. 

Vil du læse mere om ÅBENT HUS eventet, så klik her

Herunder har vi har samlet et lille toolkit med relevant materiale til promovering af ÅBENT HUS eventet. Her kan I finde billeder, kampagnevideo, emblem, logo mm. som vi opfordrer at gøre brug af, for at skabe en fælles identitet.

Lad os mødes på ny i København - VIDEO
Kampagnebilleder
Eksempel på invitation
Vi opfordrer til, at hver deltagende partner også inviterer deres egne kunder til ÅBENT HUS eventet. Her kan I se et eksempel på en invitation. For at opretholde en råd tråd i kommunikationen, henstiller vi til brug af kampagnens emblem og/eller billeder I jeres kommunikation med kunder.
Emblem/sticker
Wonderful Copenhagen logo