meeting in foyer at hotel villa copenhagen

Lad os mødes på ny i København

Foto: Mellanie Gandø

ÅBENT HUS d. 8. - 12. februar 2021

Wonderful Copenhagen starter en ny salgsorienteret kampagne rettet mod det danske mødemarked. ’Lad os mødes på ny i København’ er budskabet for kampagnen, der skal kommunikere at København er klar til at afholde møder i trygge rammer med nye tiltag tilpasset den nye virkelighed. Kampagnen vil kulminere i en ÅBENT HUS uge, hvorfor vi vil invitere alle hoteller- og mødesteder i byen, til at åbne dørene op og invitere mødebookere indenfor til en inspirationsrig rundvisning.

Registrering

Tilmeld jeres virksomhed(er)  her . Når mødebookerne bliver inviteret, får de adgang til en officiel ÅBENT HUS kampagneside, hvor de kan se hvilke hoteller og mødesteder der har dørene åbne og hvem de kan kontakte for en rundvisning. Derfor, er det vigtigt at I tilmelder jer.

TOOLBOX

Vi har samlet et lille toolkit med relevant materiale til promovering af ÅBENT HUS eventet. Her kan I finde billeder, kampagnevideo, emblem, logo mm. som vi opfordrer at I gør brug af, for at skabe en fælles identitet.

Kontakt os

Du er velkommen til at kontakte os, hvis du har nogle spørgsmål før, under og efter ÅBENT HUS eventet. Skriv til os på meetings@woco.dk og så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Markedsføring af ÅBENT HUS

For at sikre en koordineret indsats for markedsføringen af ÅBENT HUS eventet, henstiller vi til, at alle indsatser først starter tidligst i uge 2. Dette gælder både initiativer igangsat af Wonderful Copenhagen og alle deltagende virksomheder. 

INVITATION AF MØDEBOOKERE

Wonderful Copenhagen udsender derudover en officiel invitation via både Kursuslex & Danske Konferencecentre's databaser af danske møde- og eventplanlæggere. Vi forventer også, at alle deltagende virksomheder samtidig tager ejerskab for ÅBENT HUS eventet, og benytter lejligheden til at selv at aktivere egne kundedatabaser. Vi har lavet et eksempel på en invitation I kan benytte. I kan finde i toolbox'en her

ANNONCERING

Wonderful Copenhagen igangsætter efter nytår fra uge 2 og frem mod uge 6 en landsdækkende kampagne under budskabet ”Lad os mødes på ny i København”. Kampagnens formål er at få danske virksomheder til at booke møder igen med afsæt i Åbent Hus eventet. Udover indrykninger i dagblade og erhvervsmedier dækker kampagnen desuden SoMe annoncering samt et pressespor

EKSEMPEL PÅ INVITATION

EKSEMPEL PÅ ANNONCE

Kampagne Kickstart

Den 7. januar 2021 inviterer vi alle deltagende virksomheder til et fælles Kampagne Kickstart Call, hvor vi vil fortælle lidt mere om ÅBENT HUS og alle kampagnens elementer. Lad os sammen kickstarte det nationale mødemarked og give kampagnen luft under vingerne i fællesskab. Alle registrerede virksomheder vil modtage en indkaldelse hertil i starten af det nye år. 

Tips til et kreativt ÅBENT HUS event hos jer

Ved deltagelse i ÅBENT HUS eventet, forventes det, at man som virksomhed, gør lidt ekstra ud af det. Vælg et engagerende element, noget der overrasker, brug sanserne og opfindsomheden. Vi ved at mange er presset på ressourcerne, men vi håber, at I vil være kreative og bruge denne anledning til at bringe frisk energi og lidt sjov idéudvikling ind i jeres teams.

#NEW NORMAL

Vis at I har styr på coronareglerne, men fokuser på det man gerne må - og ikke det man ikke må. Det er indbegrebet af New Normal. Hav et engagerende element, som f.eks. en corona quiz eller udlever et corona-kit eller forkæl med en coronavenlig madoplevelse. 

#RELATIONS

Brug teknologien. Vis hvordan det fungerer hos jer og hvordan I kan bruge teknologien til at skabe relationer på tværs af skærme. F.eks. hybrid format. Arranger en online happy hour og skål med deltagerne på skærmen.

#OUTDOOR

Naturen er in, så bring den i spil. Vis walk'n talk ruter eller inddrag omkringliggende aktiviteter. Team up med en ekstern partner, der kreativt kan bringe naturen indenfor døren og lav nogle alternative møde set-ups, hvor sanserne kan komme i spil. 

#SUSTAINABLE

Papir er for længst yt. Vis hvordan man bruger en app eller anden online løsning. Bæredygtige blomster trender og giv gæsterne en bæredygtig goodiebag. Sørg for frisk luft og sæt gang i blodcirkulationen og hvad med en bæredygtig aktivitet?

Det med småt.

Vi forventer at alle deltagende virksomheder, overholder alle gældende COVID 19 retningslinier samt holder sig opdateret om ændrede, nye eller skærpende restriktioner med professionelt tilpassede tiltag. Alligevel, vil vi også tage forbehold for, at datoen for arrangementet kan blive rykket. Skulle dette bliver aktuelt, vil I få et varsel på 2 uger.